صنعت نفت ایران
1403/1/9
Thursday
آرشیو اخبار صنعت نفت

کاهش تعداد چاه های نفت آمریکا ادامه دارد ۱۳۹۸/۰۷/۲۷


به گزارش اویل اینداستری به نقل از اویل پرایس، تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در هفته جاری پنج حلقه کاهش یافت. طی 9 هفته گذشته، این هشتمین بار بود که تعداد چاه ها کاهش پیدا می‌کرد.

تعداد چاه های نفت و گاز در حال حاضر 851 حلقه هست که 216حلقه نسبت به همین زمان در سال گذشته کمتر است.

تعداد کل چاه های نفت فعال در آمریکا یک حلقه چاه افزایش یافته و به 713 رسیده است. تعداد چاه های فعال گاز در این کشور با 6 حلقه کاهش به 137 رسیده است.

 در حالیکه تعداد چاه های نفت در سال جاری میلادی 164 حلقه کاهش یافته، تولید نفت در آمریکا از 11.7 میلیون بشکه در روز در ابتدای سال به 12.6 میلیون بشکه در روز تا هفته منتهی به 11 اکتبر افزایش یافته است یعنی رشد حدود یک میلیون بشکه ای طی کمتر از یک سال .

 قیمت نفت در روز جمعه پیش از انتشار اطلاعات مربوط به رشد اقتصادی ضعیف چین کاهش یافت. طبق این اطلاعات، رشد اقتصادی چین تا 6 درصد به صورت سالانه در سه ماهه سوم سال میلادی جاری کاهش یافته است که ضعیف ترین اقتصاد طی 25 سال گذشته است.

 نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا امروز 5 سنت معادل 0.09 درصد کاهش یافت و 53.88 دلار در هر بشکه معامله شد یعنی یک کاهش حدود 40 سنتی نسبت به همین زمان در هفته گذشته. نفت خام برنت هم 33 سنت معادل 0.55 درصد پایین آمد و به 59.58 دلار در هر بشکه رسید که 50 سنت نسبت به هفته گذشته پایین تر بود.

 تعداد کل چاه های کانادا هم در این هفته کاهش یافت. پس از افزایش دو چاه در هفته گذشته، این هفته تعداد چاه های کانادا سه حلقه کاهش یافت.  تعداد چاه های نفت و گاز در کانادا 48 حلقه نسبت به سال گذشته پایین آمده است.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved