صنعت نفت ایران
1403/1/9
Thursday
آرشیو اخبار صنعت نفت

هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس از دست رفت ۱۳۹۹/۰۲/۲۶


 به گزارش اویل اینداستری به نقل از اویل پرایس، در حالی که اکثر ایالت های آمریکا از جمله تگزاس به تدریج در حال بازگشایی اقتصاد خود هستند، اشتغال در بخش نفت و گاز هنوز هم روند نزولی دارد. هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس در همین هفته از بین رفته است. تاثیرات همه گیری ویروس کرونا تقاضای نفت و گاز را در بازار پایین آورده است.

 کمیسیون نیروی کار تگزاس اعلام کرد شرکت خدمات میادین نفتی پروپترو  حدود 400 نفر از کارکنان خود را از کار برکنار کرده است. 

شرکت تناریس، تولید کننده خطوط لوله میادین نفتی در جنوب هوستون، 200 کارگر خود را در این هفته اخراج کرد.

 صنعت نفت و گاز تگزاس طی چند هفته گذشته 30000 شغل را از دست داده است.

مدیرعامل پریمان گروپ، شرکت تحقیقات اقتصادی تگزاس برآورد میکند این ایالت در نهایت 100 هزار شغل خود را در بخش نفت و گاز از دست بدهد. اگر تمام کسب و کارهای مربوط به خرده فروشی و هتلداری را که تحت تأثیر رکود صنعت نفت هستند در نظر بگیریم رقم اخراج کارگران بسیار بالاتر خواهد بود.  شرکت پریمان پیش بینی می‌کند ایالت تگزاس شاهد از دست رفتن یک میلیون شغل خواهد بود.

صنعت نفت و گاز کل آمریکا تنها در ماه مارس، 51 هزار شغل مرتبط با حفاری و پالایشگاهی را از دست داد.

 در حالیکه شرایط این کشور نفتخیز هنوز هم تأسف‌بار است ولی قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا 10 درصد در روز پنج شنبه افزایش یافت و به 27.74 دلار در هر بشکه رسید. آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد دورنمای تقاضای نفت در 2020 با برداشته شدن تدریجی تعطیلی ها بهبود می یابد. این آژانس تخمین می زند ذخایر نفت خام جهان 5.5 میلیون بشکه در روز در نیمه دوم سال جاری میلادی کاهش یابد.

 


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved